Vinnare av ImBox Customer Service Awards 2024
Vi är stolta över att meddela att vårt kundserviceteam, för andra året i rad, har vunnit ImBox Customer Service Awards. Denna utmärkelse är ett bevis på vårt teams hårda arbete och dedikation till att erbjuda snabb, lättillgänglig och kundfokuserad service.
Nomineringarna och kvalificeringen av finalister har hanterats av en ansvarig projektgrupp som noggrant analyserat statistik över svarstider i chatt och mejl, samt tillgänglighet och kundnöjdhet inom ImBox tjänster. De högst presterande kundserviceteamen har sedan gått vidare till en jury från ImBox för vidare bedömning. Efter en tuff konkurrens och noggrann utvärdering har vårt team blivit utsett till en av de 10 vinnarna.
Denna utmärkelse betyder att vårt kundserviceteam på ett inspirerande sätt har visat hur man kan erbjuda snabb och tillgänglig service med kundens bästa i fokus, samtidigt som vi visar hur effektivt ImBox tjänster kan användas.
Vi vill tacka alla våra kunder för deras förtroende och support, och vi ser fram emot att fortsätta leverera service av högsta kvalitet.
”Med ert stora engagemang och föredömliga användning av ImBox tjänster, har ni tilldelats ImBox Customer Service Awards 2024 - Customer Service of the Year.
Volvo Car Retail har upprätthållit en exceptionell kundservice och visat vad en kundupplevelse i världsklass innebär.”
Fler nyheter
-
Nu har vi öppnat Polestar Sörred
Invigningen av Polestar Sörred blev en mycket lyckad kväll med engagerade talare, härliga människor och en stark känsla av stolthet. Varmt välkommen att besöka Polestar Sörred på Huggåsvägen 5, Torslanda.
-
Volvo Car Retail öppnar världens största Polestar Space i Kista
Den 1 190 kvadratmeter stora ytan ligger strategiskt placerad utmed E4:an och erbjuder fullservice för både nya och begagnade Polestar-bilar, inklusive försäljning, leveranser och verkstad.
-
MobilitetsPanelen: Tillsammans ställer vi om till en eldriven fordonsflotta
Hur förenklar vi övergången till en eldriven fordonsflotta? Vår Affärsområdeschef för Företagsförsäljning, Daniel Barkman, deltog tillsammans med experter i en diskussion om hur vi kan skapa smidiga lösningar för både tjänstebilar och privatbilar.